Hírek

2018. június 25.

A MediaCom Magyarország megbízásából ügynökségünk látja el a világ vezető szemüveglencse gyártójaként ismert Essilor magyarországi képviselete termékeinek, illetve aktuális promócióinak népszerűsítésére tervezett kampányok kreatív feladatai.

A Varilux kampányok alappillére a televíziós reklámfilm, illetve annak YouTube-on megjelenő verziói. A kampányoka márkaismertség növelését célzó üzenetek mellett, a vásárlás ösztönzését célzó promóciós ajánlatokat is tartalmaznakA kedvező ajánlatokkal és a széles körű megjelenésekkel sikeres akciókat tudhat maga mögött ügyfelünk. A kampányokhoz terveztünk rádiószpotokat, citylight plakátokat, eladáshelyi kommunikációs anyagokat (szórólap, tájékoztató, plakát, kirakati dekoráció stb.), bannereket, eDM-eket és közösségi médiában megjelenő hirdetéseket.

Idén nyáron a Transitions 1+1 promóciós ajánlat és kampány online kreatívjainak elkészítésére kapott ügynökségünk lehetőséget.

2015.március 13.

Eddigi tapasztalataink szerint igen. Ha a különböző szakterületeket senior szakemberek vezetik és kellőképpen felkészült, kiterjedt alvállalkozói rendszer áll rendelkezésre, a sikernek semmi nem szabhat határt! ...

2017. február 10.

„Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. A Salonpas fájdalomcsillapító tapasz közel 50 országban kapható, gyártója az 1847-ben alapított japán Hisamitsu.