Hírek

2015. október 13.

A Bausch & Lomb márkák magyarországi forgalmazója a VALEANT PHARMA Magyarország Kft. tenderen választotta a BellaCom Marketingkommunikációs Kft-t online médiaügynökségi partneréül Ocuvite márkájának 2015. őszi kampányához.

A kampány korábban készült kreatív anyagok frissített változatával fut. Az ismertség építési fókuszú, látványos, tematikus célzással megvalósuló szponzorációs, PR és banner megjelenések mellett a meglévő aktív kereslet kiszolgálására, illetve a termékhez kapcsolódó weboldal forgalmának növelésére Google kereső és Display hálózati kommunikációt alkalmaz az ügynökség. A hirdetésekkel találkozhatunk a Kiskegyed, az NLC, a Femina, a Startlap és az Origo felületein, illetve a Google Display hálózat számos tagoldalán.

2018. október 10.

Vajon hogyan szólítsuk meg célcsoportunkat egy olyan szegmensben, mint a fájdalomcsillapítás, ahol hatalmas a verseny és hasonlóak az üzenetek? Az Apranax Dolo filmtabletta válaszát októbertől láthatjuk új tévészpottal futó kampányában....

2015. október 13.

A Bausch & Lomb márkák magyarországi forgalmazója a VALEANT PHARMA Magyarország Kft. tenderen választotta a BellaCom Marketingkommunikációs Kft-t online médiaügynökségi partneréül Ocuvite márkájának 2015. őszi kampányához.