Hírek
Ősszel is folytatódik a Dating Central Europe Zrt. randivonal.hu márkájának TV kampánya.
A reklámfilmet idén készítette az Effektív-Art Reklámügynökség, az éves médiatervezési feladatokat pedig a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. látja el.Az Effektív-Art és a BellaCom stratégiai partner ügynökségek, számos projektben dolgozik együtt a két ügynökség.
A 30 másodperces szpotok kábelcsatornákon futnak a célcsoport aktivitása szempontjából kiemelt időszakokban és kizárólag vasárnapi napokon. A speciális időzítés sikeres, az eredményekkel elégedett a hirdető. Szerencsés helyzetben vannak a magyar hirdetők a televíziós hirdetési lehetőségeket tekintve, hiszen európai összehasonlításban rendkívül olcsó hazánkban ez a médiatípus és számos csatorna áll rendelkezésre.
A televízió ugyanakkor továbbra is az ismertségépítés egyik leghatékonyabb eszköze, emellett hiteles információforrásnak számít, márkabevezetéseknél akár kisebb büdzsé esetén is hatékony lehet.
2015. november 10. MOL ajándékkal kampányol a Kötelező.hu, a feleket a BellaCom hozta össze. |
2017. február 10. „Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. A Salonpas fájdalomcsillapító tapasz közel 50 országban kapható, gyártója az 1847-ben alapított japán Hisamitsu. |