Hírek

2018. január 8.

A reklámokban megszokhattuk, hogy a hirdetők leegyszerűsítik az eladni kívánt terméket és úgy mutatják be annak hatását, mintha mindenkinek és mindenkor azonnali megoldást biztosítana. Ez a gyakorlat különösen igaz volt az online társkeresők reklámjaira, amik a magány elleni biztos és gyors megoldásként mutatták be magukat.

Egyszerűbb termékeknél, ez a megközelítés indokolt lehet, de olyan komplex emberi problémák megoldására vállalkozó szolgáltatások, mint a randi site-ok világa, ez eddig meglehetősen lebutított kommunikációt eredményezett.  Olyan szlogenekkel, mint az „egy kattintásra szerelem, vagy nálunk megtalálod a párod” nyilván lehet a fogyasztást növelni, de most ezzel a hagyománnyal szakított Magyarországon először a Randivonal.

Az online társkeresés főszezonja mindig a január hónap, amikor az ünnepek után a szakítások száma is megugrik, valamint az újévnek sokan azzal a fogadalommal vágnak neki, hogy végre megtalálják a párjukat. Idén januárban a Randivonal egy merőben új szemléletű, feltűnően őszinte reklámspottal jelentkezett. A YouTube-on 1 nap alatt 50 ezres nézettséget produkáló spot máris pozitív hullámokat gerjeszt a közösségi médiában: https://www.youtube.com/watch?v=2Wxs82Ur96M

„Nincs fontosabb út a boldogsághoz, mint megtalálnunk a párunkat, átélni a szerelmet. Ez minden ember vágya, és az online társkeresőknek éppen ezért óriási a felelősségük. A legtöbb csalódás oka az, hogy olyanok is belevágnak a társkeresésbe, akik még nincsenek készen egy új kapcsolatra. Ezzel újabb csalódást élnek át, és egyre mélyebbre kerülnek a letargikus spirálban. Úgy gondoltuk, hogy felelős hirdetőként egy olyan reklámszpotot készítünk, ami azokhoz szól, akik már meggyászolták az előző kapcsolatukat, valóban készek arra, hogy ismerkedjenek. A filmben ezt az önismereti folyamatot mutatjuk be.”  nyilatkozta Móczár Rudolf marketing vezető.

Bár a reklámspot nem egy amatőr szereplő, valódi történetét meséli el, az alkotók igyekeztek minél inkább feloldani a valóság és a fikció közti átmenetet. A forgatás 2017-ben csaknem egy évig folyt. A tizenöt különböző jelenet - hétköznapi szituációkkal, valódi helyszíneken  szakértők által tipizált élményeken keresztül mutatja be a szakítástól a gyász végéig egy szingli lány életét. Bánat és öröm, az elengedés és újrakezdés pillanatait sűríti össze a szpot 30 másodpercbe.

„A koncepció ereje a történet hitelességében van, ezért olyan arcot kerestünk a filmhez, akit nem láthattunk még egyetlen márkával kapcsolatban sem, valódi „szomszéd lány”- érzetet kelt a nézőben, és releváns emlékekből képes építkezni a karakter megformálásakor. A képi világ, a zene, a narráció, mind-mind a felvázolt élethelyzet elmélyült befogadását segíti.”  ismertette a projekt alakulását Tóth Tibor kreatívigazgató, aki egyben a spot rendezője is volt. „Végtelen örömmel tölt el, hogy ügyfelünk ilyen sok kreatív szabadságot adott, úgy érzem, a témához elengedhetetlen őszinte hangvétel ezzel tudott igazán kiteljesedni.”  tette még hozzá Bősze Balázs, a gyártásért felelős account director.

A Randivonal.hu márkához kapcsolódó médiaügynökségi feladatokat a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. látja el. Hlivják Richárd ügyvezető igazgatótól megtudtuk, hogy a megbízó, a Dating Central Europe Zrt., az ügynökség 2014. őszi indulását követően az első ügyfeleik között volt 2015-ben és az együttműködés azóta is folyamatos. Az új szpothoz erős -1.000 GRP súlyú- televíziós hirdetési kampány kapcsolódik, a filmmel az RTL Klub, valamint az R-Time Red csomag csatornáin találkozhatunk.

A készítők annyira komolyan gondolják, hogy a párkeresés előszobájáról, a kapcsolati gyászról beszélni kell, hogy Almási Kitti új könyvét is aktív együttműködő partnerként segítik. A Lezárás, elengedés, újrakezdés című könyvben Almási Kitti pontosan azt fogalmazza meg, amire a reklámspot is épült. Először magunkkal kell foglalkoznunk, megtalálunk az erőt és a harmóniát, és csak utána van esélyünk új partnert találni.

2015. november 10.

MOL ajándékkal kampányol a Kötelező.hu, a feleket a BellaCom hozta össze.

2018. április 18.

Már harmadik éve lehetünk részesei az HBO regionális és hazai kampányainak. Az elmúlt időszakban számos HBO GO szolgáltatást népszerűsítő online megjelenés tervezésében, készítésében vett részt kreatív csapatunk.