Hírek

2019. április 17.

Az Essilor Optika Kft., a Varilux, a Transitions és a Kodak lencsék magyarországi forgalmazója, Várkonyi Andreát kérte fel márkanagykövetként a Varilux lencsék népszerűsítésére.

A kampány TV, online, POS, PR megjelenéseket, a Varilux partnerek rádiószpotjait és online megjelenéseit, valamint roadshowt tartalmaz.

A TV-szpot eleje a Varilux márkára készült nemzetközi film adaptációja. A folytatásban mondja el üzenetét Várkonyi Andrea, miszerint ő nem köt kompromisszumot, a Variluxot választja. Nem is kell neki, hiszen a Varilux multifokális szemüveglencsék minden távolságra éles látást biztosítanak.

A szpotban a nemzetközi film zárásaként megjelenő bulihangulatot a reklámot készítő ügynökség hasonló környezettel, hangulattal vezette át a márkanagykövet üzenetére.

A TV-szpotot a BellaCom Marketingkommunikációs Kft. készítette a HH Filmprodukciós Kft-vel együttműködve. A médiát a MediaCom Magyarország Kft. tervezte és vásárolta. A szpot 2019-április 1-től fut a televízióban.

A TV-szpot az alábbi linken érhető el: https://youtu.be/oXF3IEFxWpY

2016. szeptember 6.

„Használd a kobakod, Hedrin a haverod!” fősorral indított újrabevezető kampányt a Ceumed, a Hedrin termékcsalád magyarországi forgalmazója. A média feladatokat a BellaCom látja el, a kreatív ügynökség pedig az Effektív-Art.

2017. február 10.

„Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. A Salonpas fájdalomcsillapító tapasz közel 50 országban kapható, gyártója az 1847-ben alapított japán Hisamitsu.