Hírek

2016.12.30.
OT Industries stand (HVG állásbörze)

A 2016-os évről méltán mondhatjuk, hogy sikeres. Új ügyfelek tiszteltek meg bizalmukkal, elismerve a kreatív tervezés és gyártás minőségi kivitelezését, a projektekbe fektetett munkánkat és a rugalmas árképzést.

A MOL Nyrt. beválasztott kreatív kisügynökségként beszállító partnerei közé.

A GroupM tenderen választotta ki kreatív beszállító partnerét, mely együttműködés keretei között a HBO Europe őszi sorozatbevezető kampányát terveztük és menedzseltük a teljes régióra, 11 európai országra. Projektek tekintetében ide tartozott a Westworld, Az ifjú pápa (The Young Pope) és a Válás (Divorce) sorozat teljes gyártása a régióra, de a Magyarországon ismert Aranyélet sorozat 2. évadanának bevezető kampánya is. Ez utóbbi a Magyar Telekommal co-branded megjelenést is tartalmazott, valamint egy filmajánlóra épülő social media applikációt.

Az event üzletág legnagyobb eredménye egy egyedi tervezésű és gyártású stand az OT Industries Zrt. számára. A stand teljesen mobil, és ismételten felhasználható ügyfelünk által, visszahozza az OT Industries jellemző elemeit, arculatát. Az elemek egyedi tervezés alapján készültek, a kivitelezéssel szintén ügynökségünket bízta meg az OT Industries Zrt.

2018. február 5.

Az Eurotrade Pharma csoporthoz tartozó brand intenzív kommunikációba kezdett az étrend-kiegészítők- és vitaminkészítmények piacán. A Magnézium + B6-vitamin és az Omega 3-6-9...

2016. szeptember 6.

„Használd a kobakod, Hedrin a haverod!” fősorral indított újrabevezető kampányt a Ceumed, a Hedrin termékcsalád magyarországi forgalmazója. A média feladatokat a BellaCom látja el, a kreatív ügynökség pedig az Effektív-Art.